Specialist Help Desk

17 Prill 2025
RASH- Rrjetit Akademik Shqiptar, shpall vendin vakant për pozicionin “Help Desk”.
Pozicioni i punës si Help Desk ofron mbështetje dhe asistencë teknike për përdoruesit e platformave softuerëve në universitet e me gjerë të zhvilluara nga Departamenti i SW në RASH si dhe jep mbështetje e ndihmë në përfundimin e detyrave ose zgjidhjes së problemeve përmes testeve diagnostikuese edhe në qasjes në distancë nga kompjuterët e tyre.
Kerkohen kandidatë/e të cilër kane perfunduar me Diploma profesionale 2-vjeçare kryesisht në shkenca ekzakte/inxhinierike/teknike ose te ngjashme me to dhe të zotërojë njohuri/aftesi të mira kompjuterike.
Puna është full time paradite ndaj preferohen nëse kandidatë jane studentë ti kenë mbaruar universitetin apo Kolegjin ose minimalisht në proces diplomimi.
Kandidati/ja duhet të tregojë se zotëron aftësitë e mëposhtme:
Të ketë aftësi të mira kompjuterike dhe aftësia për të zgjidhur e diagnostikuar problemet.
Të jetë i familjarizuar me të dy sistemet kompiuterike Windows dhe Mac si dhe me Hardwaret e tyre.
Të ketë aftësi të mira për Shërbimin ndaj Klientit.
Të ketë aftësi për të Komunikuar në mënyrë efektive për të ndihmuar përdoruesit e platformave SW të RASH për zgjidhur problematikat që ju shfaqen.
Të jetë teknikisht i aftë të shkruaj apo redaktojë azhornimin e manualeve të përdorimit.
Të mundësojë trajnimin e përdosuesve lokalisht apo në distancë me sistemet SW të RASH.
Të hyjë në distancë te pajisjet kompjuterike ose softuerët te perdoruesve për të bërë ndryshime dhe rregulluar problematikat e shfaqura.
Të ndjekë problematikën e shfaqur së bashku me përdoruesit deri në zgjidhjen e plotë të tyre.
Të nxjerre raporte për të analizuar ankesat dhe problematikat qe shfaqen gjatë përdorimit të platformave SW.
Të ketë njohuri të mirë të gjuhës angleze.
Të interesuarit të dërgojnë CV-në, tek: hr-office@rash.al, me subjekt: Help Desk brenda datës 30 Prill 2025